reklama

Čo chcú dobrí ľudia

Kresliť vtipy o politike nie je moja šálka kávy. Ako som sa vyjadril na inom mieste, kresliar politických vtipov na Slovensku nesmie trpieť maniodepresívnym syndrómom. Nehovorím, že tým syndrómom trpím, doktor hovoril, že tie tabletky vydržia aj na pol roka, ale nad vtipom, ktorý som pripravil dnes, som si veru poplakal. A predsa som ho musel nakresliť. Nadlho to bude zrejme aj posledný politický vtip z mojej dielne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
imidž
imidž 



Nechcem nikoho poučovať, ani vychovávať, ale podľa mňa je to všetko o dobrých ľuďoch.
Dobrí ľudia pohladia doma svoju vnučku (alebo psa, alebo čokoľvek, čo zvyknú hladiť), a potom idú a dajú hlas vodcovi. Dobrý človek ide von s transparentom, na ktorom je napísané: "Preč s kapitalizmom" a potom ukradne pár tehál, veď to je na dobrú vec. Dobrý človek volí srdcom. Verí, že byť ľudský znamená byť bezvýhradne sociálny a národný.
Svetonázor dobrého človeka je nepriestrelný. Keď vám hovorí, o čom je presvedčený, pokrčíte len plecami a neviete mu vchrstnúť do tváre protiargument, pretože jeho presvedčenie je prešpikované osobnými príbehmi. Dobrý človek plače, keď vidí zašliapnutého motýľa, ale keď sa v mene ideológie skáče niekomu po krížoch, pokladá to za daň pravde.
Naproti tomu existujú zlí ľudia. Sú: príliš vzdelaní, alebo relativistický, alebo realistickí, príliš cynickí alebo slobodní, premúdretí alebo utáraní. Majú len jednu výhodu. Nedostanete ich do pasce ideológie. Pravdivé nemusí byť podľa nich to, čo je osobné a čo pôsobí na pohľad ako ľudské. Ja som zlý človek.

Martin Pollák

Martin Pollák

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  396x

Som človák a otec, vyrezávam z dreva a avokádových kôstok, tvorím kreslené vtipy a píšem poviedky. A na všetko mám názor, samozrejme. Zoznam autorových rubrík:  Kreslený humorKnihyViera nevieraSúkromnéNezaradenéFejtónSpoločnosť a politika

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu