reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Pollák

Martin Pollák

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  395x

Som človák a otec, vyrezávam z dreva a avokádových kôstok, tvorím kreslené vtipy a píšem poviedky. A na všetko mám názor, samozrejme. Zoznam autorových rubrík:  Kreslený humorKnihyViera nevieraSúkromnéNezaradenéFejtónSpoločnosť a politika

reklama

Nezaradené

Krv a súcit

Martin Pollák

Krv a súcit

Mentalita 19. stor. žije v krpáňoch, ktorí veria, že Európu majú krájať iba veľmoci a že krv majú prelievať bezmenní.

  • 29. feb
  • Páči sa: 8x
  • Prečítané: 165x
  • 0
Môže Rusko hrať medzinárodný hokej?

Martin Pollák

Môže Rusko hrať medzinárodný hokej?

Moja odpoveď na otázku v nadpise znie: „NIE“. Skúsim vysvetliť, prečo.

  • 1. nov 2023
  • Páči sa: 10x
  • Prečítané: 602x
  • 3
Kuffelangelo

Martin Pollák

Kuffelangelo

Čo ak by sme mali na Slovensku „politika“ menom Kuffor? Je možné, že by mal niečo spoločné s Michelangelom?

  • 30. okt 2023
  • Páči sa: 14x
  • Prečítané: 567x
  • 0
Dlátko a kôstky? Prečo nie?

Martin Pollák

Dlátko a kôstky? Prečo nie?

Tip na relax: vyrezávanie avokádových kôstok.

  • 27. okt 2023
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 233x
  • 0
Odpočívajte v pokoji, pán Kladek

Martin Pollák

Odpočívajte v pokoji, pán Kladek

V týchto dňoch skonal človek, ktorého som osobne nepoznal, napriek tomu mi bude chýbať.

  • 26. okt 2023
  • Páči sa: 9x
  • Prečítané: 722x
  • 1
reklama
Lojzo

Martin Pollák

Lojzo

Nie každý Lojzo je muzikant, ale nie každý muzikant je Lojzo.

  • 24. okt 2023
  • Páči sa: 13x
  • Prečítané: 555x
  • 1
Mýtus o výchove psov

Martin Pollák

Mýtus o výchove psov

Pes pokladá sám seba za člena bojujúcej svorky. A tak ho treba aj vychovávať. Alebo žeby nie?

  • 18. okt 2023
  • Páči sa: 10x
  • Prečítané: 2 411x
  • 2
Špak

Martin Pollák

Špak

Na počiatku bol špak a ten špak bol v mojom pysku a ten špak som ja.

  • 15. okt 2023
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 394x
  • 0
Vodiči a fejsbúky

Martin Pollák

Vodiči a fejsbúky

Šofér a komentátor na sociálnej sieti. Nie sú si podobní?

  • 12. okt 2023
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 364x
  • 0
Záleží na Izraeli a Palestíne. Alebo skôr na obetiach?

Martin Pollák

Politika Záleží na Izraeli a Palestíne. Alebo skôr na obetiach?

Aj keby som poznal históriu toho násilia, nezmierni to môj súcit s civilistami na oboch stranách. S konkrétnymi ľuďmi.

  • 9. okt 2023
  • Páči sa: 9x
  • Prečítané: 682x
  • 5
reklama
Na východe nič nové

Martin Pollák

Na východe nič nové

Kto by bol v roku 1916 povedal, že raz povedie frontová línia cez farebné kabarety sociálnych sietí?

  • 7. okt 2023
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 809x
  • 0
Generácia Alfa

Martin Pollák

Generácia Alfa

Vraví sa, že mladá generácia a deti sú dnes nemožné a rozmaznané. Neviem, kto je to ten „Sa“, ale mýli sa.

  • 2. okt 2023
  • Páči sa: 22x
  • Prečítané: 1 916x
  • 1
Koberec

Martin Pollák

Koberec

Kráčam po tom istom koberci, ktorý bol pred piatimi rokmi chodníkom mojej hanby.

  • 1. okt 2023
  • Páči sa: 9x
  • Prečítané: 344x
  • 1
Čo je prirodzené a čo tradičné.

Martin Pollák

Čo je prirodzené a čo tradičné.

Znásiľnujeme jazyk. Buď to, alebo nie celkom rozumieme tomu, čo tvrdíme.

  • 19. sep 2023
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 275x
  • 0
Čo vznikne z trosiek Putinovej diktatúry?

Martin Pollák

Politika Čo vznikne z trosiek Putinovej diktatúry?

Niektoré otázky sa javia, ako predčasné. Ale dôležité otázky treba klásť aj vopred. Aj keď sa hneď nezjaví odpoveď.

  • 15. sep 2023
  • Páči sa: 11x
  • Prečítané: 707x
  • 0
reklama
Wintetú a Očitrhan

Martin Pollák

Wintetú a Očitrhan

Je Winnetou vlastne témou? Konzervatívci a liberáli sa striedavo urážajú za blbosti. Nemáte už oboch táborov plné zuby?

  • 29. aug 2022
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 924x
  • 0
Čuli sce toto, hubári?

Martin Pollák

Čuli sce toto, hubári?

Keď otca, ako chlapca, za brieždenia zobudila vôňa slaninky a cibule, vedel, že sa ide na huby. Dedo mu pripravil kuchtením praženice voňavý budíček. Nuž, na Východe sa nejaký čas do lesa poránu nebude chodiť. A na huby už vôbec.

  • 30. jún 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 299x
  • 0
Karikatúra Hitlera

Martin Pollák

Politika Karikatúra Hitlera

Pozrel som si po rokoch prvú časť televízneho filmu „Hitler – vzostup zla“. Robert Carlyle zahral diktátora emotívne a vášnivo. A troška smiešne. Sú karikatúry Adolfa Hitlera užitočné?

  • 13. jan 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 126x
  • 4
Evolúcia a to všetko..

Martin Pollák

Evolúcia a to všetko..

Fascinuje ma evolučná teória. Presnejšie, fascinuje ma to, čo viem o evolučnej teórii. A pritom mám šťastie, pretože som nejako oslobodený od filozoficko-teologicko neviemakého konfliktu, ktorý táto teória zjavne vyvoláva. Na pomyselnej čiare konfliktu medzi kreacionistami (vyznavačmi inteligentého dizajnu) a evolucionistami je moje miesto jasné. Sedím v hľadisku, na kolenách mám pukance a skvele sa bavím. Privádza ma to k čítaniu zaujímavých vecí a k tomu..ako sa to..premýšľaniu.

  • 15. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 738x
  • 40
Život Briana

Martin Pollák

Život Briana

Ako sa volá jedna z najlepších britských komédií všetkých čias? Správne. Ktorý film sa na katolíckom Slovensku dá vysielať iba neskoro večer a potajomky? Presne tak. Tiež nerozumiete tomu, prečo vlastne toľkým veriacim ten film vadí? Vďaka sérii dokumentov (na ČT, ako inak) som si s radosťou onen film pripomenul.

  • 6. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 62
reklama
SkryťZatvoriť reklamu